söndag, mars 15, 2009

- zlatan och nike plus

Bara för att Zlatan är med i reklamen för Nike+ måste jag ha med den här på min blogg. Lägg speciellt märke till hans fina vinkning då han springer förbi en annan person.
Reklamen är för en utmaning mellan män och kvinnor som man kan delta i om man använder sig av Nike+, dvs den lilla sändaren som läggs i Nike skon och mottagaren som sätts i iPod:en. Precis det lilla kit från apple och Nike som jag använder då jag är ute och springer. Givetvis har jag valt att delta i utmaningen som finns att anmäla sig på Nike.
Vad man kan utläsa av stapeldiagrammet i bilden här ovanför och då dra slutsatsen om är att det förefaller vara fler män som springer än kvinnor och som vid träning använder sig av Nike+ "utrustningen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar