lördag, mars 21, 2009

- bekännelse

Egenhändigt skapat collage i Photoshop - ibland kan jag när jag vill!!

Med anledning av dagens tidigare inlägg om att jag i framtiden ska besöka Entré på endast vardagar, så får jag väl krypa till korset och bekänna att jag och lintotten var där idag på sena eftermiddagen. Anledningen till vårt sena besök var för att vi i torsdags hade spanat in ett par Converse All Stars i svart skinn som skulle passa min lilla (snart) tonåring alldeles utmärkt. Men då i torsdags var lintott inte allt för intresserad av att prova skor eftersom det var så "crowded", vilket jag hade full förståelse för.
Våren är ju här på riktigt i Skåne och därför är det lite akut att lintott får andra skor att traska omkring i än de höga skinnstövlar som hon har haft hela vintern. Först framåt fem gav vi oss av ner till Entré för där är ju trots allt öppet ända fram till sex på lördagar och söndagar. Jag får ju erkänna att det känns ju en aning lyxigt att glida ner till ett köpcentra sådär en timme innan stängningsdags, ingen bilkörning, inget bussåkande, bara att traska iväg. Skönt!
Mission was accomplished i lagom tid innan centret stängde och vi vandrade därifrån med ett par svarta Converse i skinn, precis som på bilden här ovanför. Skorna inhandlades i en butik som heter The Athletes Foot som är en av de butiker som jag inte kände till sedan tidigare. Det är en amerikansk sportskokedja med 600 butiker i 45 länder och som säljer endast "coola" sportskor av kända varumärken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar