lördag, april 25, 2009

- solnedgång i lomma

På kvällen blev lintott och jag utbjudna till Lomma där min pappa och hans fru under helgen hade ställt sin husvagn på en camping som är belägen precis ända nere vid stranden. Vi grillade och tillbringade några timmar i varandras trevliga sällskap.
Vid stranden har det numera byggts en brygga som jag inte sett tidigare. För er som inte vet så är det otroligt långgrunt i Lomma vilket betyder att en badbrygga därmed måste bli ordentligt lång för att badare ska komma ut till någerlunda djup vatten, i detta fall kanske lite djupare än halva låret!!! Givetvis tog vi oss en liten prommis ut på bryggan, vilket råkade sammanfalla med att solen tackade för sig och påbörjade sin nattning för kvällen, som synes på bilderna så var det med andra ord solnedgång. Mycket vackert var det och mina bilder, tagna med den dåliga kameran i min iPhone, gör absolut ingen rättvisa åt hur det egentligen såg ut vid detta tillfälle.

1 kommentar:

  1. Bilderna är fantastiska. Kul och se dig här igen.
    KRAm
    L

    SvaraRadera