lördag, december 13, 2008

- julkort produceras i julverkstaden

Jag har idag hunnit med att skapa några julkort. Och som jag lovade förra helgen så skulle jag ladda upp lite bilder på de kort som jag skapar. Så här kommer min första skörd, håll till godo!
Som vanligt har jag tagit bilder med min inte-så-bra-kamera i iPhone:en.

Framsida på blått kort
Kanske framgår det på bilden att det är med 3D effekt på julkulan

Insida på blått kort

Två röda kort och deras framsidor

Insida för ett av de röda korten

Framsida
Blev mindre nöjd med de stämplade granarna.... hm...

Insida

Min dotters alster

Insida

*********************************************************
Min dotter skulle iväg på en klasskamrats födelsedagsparty idag. Vilket betydde för mig att skapa ett litet grattis-kort. Tycker att jag även kan dela mig av denna lilla skapelse som går i svart och silver, som passar en tjej på 11 år.

Framsida

Insida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar