onsdag, juni 03, 2009

- årets sommarpratare

Idag presenterade Sveriges Radio årets sommarpratare i P1. Det fanns en hel del "pratare" som jag kommer att välja att lyssna på. Men inte nödvändigtvis "live" utan det blir nog så att jag gör som jag brukar och laddar ned sändningarna till min iPod i iPhone:en och lyssnar när det passar mig.
Jag kommer garanterat att välja att ladda ner följande personers sommarprogram: Ingvar Kamprad (20/6), Tomas Ledin (21/6), Hans Alfredsson (29/6), Cecilia Frode (3/7), Lena Philipson (4/7), Herman Lindqvist (5/7), Nour El-Refai (7/7), Malin Bayard (9/7), Jonas Björkman (11/7), Ann Heberlein (16/7), Elizabeth Gummesson (17/7), Kristian Luuk (18/7), Per Olov Enquist (19/7), Morgan Alling (25/7), Ola Salo (26/7), Petra Mede (28/7), Arash Labaf (28/7), Peter Englund (31/7), Bodil Malmsten (8/8), Anders Lundin (9/8) och Frida Hyvönen (12/8). Men det skulle inte förvåna mig om det slutar med att jag lyssnar på alla av årets sommarpratare. ;-) Listan över alla årets sommarpratare hittar du här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar