onsdag, oktober 29, 2008

- på Kreta i somras

Som ni kanske minns så blev det plötsligt vid månadsskiftet juli och augusti riktigt tråkigt väder. Och det ville jag definitivt inte vara med om...
Jag tyckte att det skulle vara underbart att äntligen få ha möjligheten att komma iväg utomlands på semester. Detta är inget som jag och min dotter har kunnat göra så länge jag har pluggat... för vem kan ha pengar över till semesterresa när man som ensam mamma pluggar på högskola, och det var på den tiden då man inte fick en krona extra för att man hade barn.
Men nu så, nu gav det tråkiga vädret oss en anledning att kolla in restresor på internet. Vi föll för en vecka på Kreta. Min dotter ville bestämt till Kreta, för där var vi då hon var fyra år, och det var såååå mysigt påstår hon att hon minns. :-)
I alla fall, vi kom iväg tidigt på morgonen den 7 augusti och tillbringade en underbart skön vecka i Chania. Det blev mycket sol och bad, god grekisk mat och härligt slappande! Bilderna får tala för sig själv!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar